Quiz-aften

Bred Kulturhus inviterer til quiz-aften fredag d. 9. oktober kl. 19.00. Der er begrænsede pladser, så book allerede nu. Tilmeld dit hold med antal og holdnavn (max. 4 personer) på billet@bredkulturhus.dk

Pris: 50 kr. pr. hold. Du får nærmere besked om indbetaling, når dit hold er tilmeldt. (Din tilmelding er først gældende, når din betaling er registreret.)

Der er præmie til det vindende hold. ?

Kulturhuset er åbent fra kl. 18.00, hvor du kan tilkøbe en sandwich (skal forudbestilles) og lægge taktik med dit hold. Der kan ligeledes købes drikkevarer til gode priser i “baren”.

Vi tager naturligvis højde for alle restriktioner ift. corona, og der er sprit og masker tilgængelig for alle, ligesom holdene sidder med god afstand til hinanden.

Vi håber, vi ses. ?