Quiz-aften

Bred Kulturhus inviterer til quiz-aften fredag d. 20. november kl. 19.00.

SÅ er det igen tid til quiz-aften i kulturhuset. Kom ned og få en hyggelig aften, når dit hold dyster mod de andre hold i paratviden. Vi har taget erfaringer med fra sidste gang, og har strammet lidt op på formen. 🙂

Der er præmie til de vindende hold. ?

Der er begrænsede pladser, så book allerede nu. Tilmeld dit hold med antal og holdnavn (max. 4 personer) på billet@bredkulturhus.dk

Pris: 50 kr. pr. hold. Du får nærmere besked om indbetaling, når dit hold er tilmeldt. (Din tilmelding er først gældende, når din betaling er registreret.)

Kulturhuset er åbent fra kl. 18.00, hvor du kan tilkøbe en sandwich (skal forudbestilles) og måske lægge taktik med dit hold. Der kan ligeledes købes drikkevarer til gode priser i “baren”.

Vi tager naturligvis højde for alle restriktioner ift. corona, og der er sprit og masker tilgængelig for alle, ligesom holdene sidder med god afstand til hinanden.